L’Ajuntament de Lleida, a través de la regidoria de Cultura, Ciutat i Transició Ecològica, va endegar a principis de desembre una campanya de comunicació destinada a difondre l’oferta de LaTemporada Lleida, és a dir, del Teatre Municipal de l’Escorxador, el Teatre de la Llotja i l’Auditori Municipal Enric Granados, i incentivar-ne el consum durant les festes nadalenques. Amb l’eslògan “Regala arts en viu”, la campanya, que ha tingut molt bona acollida, compta amb una imatge gràfica per a l’ocasió que arriba a través de les xarxes socials i diferents suports de difusió, com un díptic en paper.
La regidoria de Cultura fa un balanç molt positiu del transcurs de la campanya amb un 20% més d’entrades venudes en relació amb la temporada passada. Pràcticament tots els espectacles compten amb més del 50% de les entrades venudes i, en alguns casos, s’arriba fins al 80 i 90%. Al llarg d’aquesta setmana, els responsables dels equipaments preveuen penjar el cartell d’aforament complet en alguns espectacles i concerts amb l’impuls de les compres d’última hora.