5 espectacles programats a LaTemporada Lleida van ser guardonats aquest dilluns amb el Premi de la Crítica d’Arts Escèniques, que organitza la plataforma Recomana.cat i que tenen l’objectiu de reconèixer els professionals i les produccions catalanes de les arts escèniques que durant l’any natural anterior hagin estat especialment valorats per la crítica.

Així, els espectacles programats a LaTemporada durant el darrer any que van ser premiats són:

Premi al millor actor per Joan Carreras a Història d’un senglar (o alguna cosa de Ricard)

Mònica López premi actriu de repartiment per De què parlem mentre no parlem de tota aquesta merda de La Calòrica

Andrea Álvarez com intèrpret revelació per Mare de sucre

Ballarina per Sol Picó a Malditas plumas

Premi de circ per MDR (Mort de Riure) de Los Galindos

Els Premis de la Crítica –des del 2015 Premis de la Crítica d’Arts Escèniques– s’atorguen per donar suport i difondre l’excel·lència d’una de les manifestacions culturals més importants de Catalunya: les arts escèniques (teatre, dansa, arts de carrer, teatre familiar i espectacles que atreuen al públic jove).

Els jurats dels Premis de la Crítica estan composts per professionals que han exerceixen la prescripció escènica en mitjans escrits, audiovisuals i/o digitals. Els premis no inclouen dotació econòmica, i l’entrega es fa en un acte públic a la primavera, a l’entorn del Dia Mundial del Teatre (27 de març). Des del 2016 formen part dels actes del Dia Mundial del Teatre organitzats per l’Associació d’Empresaris de Teatres de Catalunya (Adetca).