
Lorena Gómez / Gira Me vuelvo a la Vida
10 febrer - 21h
Lorena Gómez desprèn talent damunt dels escenaris gràcies a la seva impressionant veu. Acompanyada de la seva banda formada per dones, ofereix un espectacle carregat d'emoció en el qual interpreta temes que formen part de la seva trajectòria musical.
L'artista, que compta amb dos discos d'or, travessa un dels seus millors moments professionals gràcies a l'èxit radiofònic de la seva cançó Me Vuelvo a la Vida, un dels seus últims singles.
Entrades M&G:
LES PERSONES AMB ENTRADES M&G HAURAN D'ESTAR AL RECINTE A LES 18 h I PODRAN ACCEDIR A LA PROVA DE SO I POSTERIOR TROBADA AMB L'ARTISTA.
També et pot interessar!
-
SATURDAY NIGHT Disco
17 novembre - 21h
El major espectacle amb els núm. 1 de la música disco a tot el món. Una mega producció basada en el moviment musical de la discoteca STUDIO 54 de Nova York, a través del programa de ràdio 'Disco SATURDAY NIGHT' de l'emissora més important de la ciutat dels gratacels, i on cada nit ens delecta amb els hits més influents que van revolucionar les pistes de ball de tot el planeta. Un apassionant espectacle amb les Cançons que van canviar les tendències, els estils i les modes en tot el globus. Des de Barry White, Donna Summer, Gloria Gaynor, Tina Charles o Bee Gees, fins a Kool & The Gang, Village People, Earth Wind & Fire ...- Cantants internacionals
- Ballarins
- Gran banda disc composta per prestigiosos músics
- Espectacular escenari a diferents altures
- Imponent desplegament de so, llums, pantalles…
-
Joan Dausà. Jo Mai Mai. Gira 10 anys
24 novembre - 21h
Si si, ja fa deu anys que Joan Dausà va decidir començar a explicar històries a través de les seves cançons. I sort que va ser així, ja que amb una dècada dalt dels escenaris Dausà ens ha mostrat la gran vàlua com a compositor, i la gran capacitat d’emocionar-nos que només ell sap com fer. Jo Mai Mai, gira 10 anys, és una mirada amb nostàlgia d’aquests primers deu anys de trajectòria, però també és una mirada optimista i positiva a cantar tots els seus grans èxits. Des de l’imprescindible Jo Mai Mai, a la compromesa Una Altra Manera de Viure, a les festives La Gran Eufòria, Tot Anirà Bé o Ho Tenim Tot o a la recent Queda’t Així. I atenció perquè la Judit, la protagonista del Jo Mai Mai, contraataca amb una nova cançó, que es publicarà durant aquest primavera i que suposa la segona part d’aquest celebrat himne. Una festa que gaudirem plegats! -
The Other Side – A Pink Floyd Experience
01 desembre - 21h
The Other Side és el millor tribut a Pink Floyd del país. Els més de 10 anys a sobre dels escenaris i les diverses gires els avalen. Un espectacle de llums, lásers i so que no deixa indiferent a ningú. Durant més de dues hores reviuràs la sensació de veure i sentir una de les bandes de rock psicodèlic i simfònic més influents de la història. La banda sorprèn amb una acurada selecció de temes en què els grans èxits del quartet britànic conviuen en total harmonia. Sobre l’escenari hi ha un total de 8 músics que aconsegueixen recrear fins al més petit detalls l’atmòsfera, el so i la imatge gràfica dels famosos concerts de la banda liderada per Roger Waters i David Guilmour. The Other Side “A Pink Floyd Live Experience” et transportarà a l’univers floydià amb una posada en escena que fins i tot inclou la icònica pantalla circular que els Pink Floyd feien servir a les seves gires. Un concert molt potent i, en definitiva, una experiència que cap amant del bon rock no s’ha de perdre. -
CHRISTMAS.CAT Orfeó Lleidatà
17 desembre - 19h
L’espectacle més exitós de l’Orfeó Lleidatà, amb més de 9.000 espectadors a Lleida en nou anys consecutius, arriba ple d’energia positiva i segueix revolucionant la música coral incorporant grans èxits del pop, rock i la música moderna en català. -
ABBA The New Experience
07 gener - 20h
ABBA és un dels grups musicals mundialment conegut que va contribuir a crear la música i l’estil dels anys 70′ i 80′. La fórmula magistral de les seves melodies enganxoses i del seu propi so impregnaren de màgia la vida de molts de nosaltres, i han aconseguit estar presents en la memòria col·lectiva de diverses generacions gràcies a la inclusió dels seus temes més populars en bandes sonores de pel·lícules, musicals, homenatges i recopilatoris publicats al llarg dels anys. ABBA THE NEW EXPERIENCE continua difundint els seus grans èxits amb un espectacle musical i escènic amb el nivell d’exigència que el grup original es mereix. Interpretant les seves cançons amb la mateixa qualitat, elegància i màgia amb les que el grup suec va conquerir, i segueix conquistant, les llistes d’èxits. Amb més de sis anys de trajectòria professional, ABBA THE NEW EXPERIENCE ha actuat en prestigiosos esdeveniments i sales com el Festival de Pedralbes de Barcelona, Festival Internacional de Cambrils, Palau de la Música de Barcelona, Estadi Olímpic de Barcelona, Festival es Jasrdí de Mallorca, Auditori de Girona, Teatre Kursaal de Manresa, Auditori de Granollers així com a les festes majors de moltíssims municipis. En molts d’aquests concerts s’esgotaren les entrades en tots els passes que es van oferir. Podríem explicar moltes més coses de ABBA THE NEW EXPERIENCE, però preferim que ho vegis tu mateix.