Patrocina El Teatre de la Llotja i vincula la teva marca amb la cultura!
El Teatre de la Llotja de Lleida és un emplaçament únic, tant per les seves característiques arquitectòniques com per la seva simbologia cultural i de prestigi a les terres de Lleida.
És el tercer equipament cultural a Catalunya, després del TNC i el Liceu de Barcelona. S’hi han dut a terme grans estrenes com Chicago, Nebbia o el Ballet Nacional d’Espanya amb Sorolla.
Al Teatre de la Llotja comptem amb un col·lectiu de més de 46.000 Amics, els quals estan informats periòdicament tant de les novetats del Teatre com dels avantatges de les empreses vinculades.
Marques tan importants com Codorniu, Mercedes Benz i Asisa, entre d’altres, ja han confiat en nosaltres.
Què és LaTemporada del Teatre de la Llotja de Lleida?
És l’esdeveniment cultural més important a la ciutat de Lleida. Les temporades duren sis mesos, per tant hi ha dos temporades anuals.
La programació del Teatre de la Llotja és de caràcter eclèctic, pensada i destinada per a tot tipus de públic.
-
La Temporada en xifres:
- Compta amb una mitjana de 17 espectacles.
- Gaudeix d'uns 15.000 espectadors per temporada.
- L'any passat vam acabar amb un 65% d'ocupació mitja.
- Els espectadors són un 60% dones, 40% homes.
- El públic del Teatre de la Llotja és molt variat, des de famílies per a espectacles com el Club Banyetes o el Mago Pop fins adults i sèniors per el Classical Russian Ballet o el Mississipi Mass Choir.
Com funciona el patrocini?
Actualment treballem en un sistema de patrocini d'sponsor oficial de tota la temporada de la Fundació del Teatre de la Llotja de Lleida però també d'un únic espectacle, de patrocini de la revista oficial o altres opcions de protocol i networking.